Çukur Final 1. Fragmanı | "Ya birlikte yaşayacağız, ya birlikte öleceğiz..."

Show TV RSfire Kanalına Abone Ol → showtv.tv/AGqcyj
tr-tr. showtv
showtv
ShowTV


Коментара

  1. yamaç koçovalı

    yamaç koçovalıПре 10 дана

    Yamaç koçovalı Ordu

  2. yamaç koçovalı

    yamaç koçovalıПре 10 дана

    Yamaç koçovalı

  3. yamaç koçovalı

    yamaç koçovalıПре 10 дана

    Yamaç çukur

  4. yamaç koçovalı

    yamaç koçovalıПре 10 дана

    Çukur

  5. Mehmet Hanifi

    Mehmet HanifiПре 14 дана

    Final bolum ilk basladiginda Cumali kendi kafasina sıkınca nasil korktum Sonradan gercek olmadigini görünce sevindim en guzel sahne Nehirin efsunu çağırıp yamac in oglu ile tanistirip yamac in oglunu kendi kizindan ayirt etmeden sevecegine söz vermesi idi Cok guzel sahneydi

  6. Hatice Özçelik

    Hatice ÖzçelikПре 15 дана

    Öfff

  7. Севинч Сахбиева

    Севинч СахбиеваПре 15 дана

    CUkur asla unutmyjam

  8. Nevin Saygili

    Nevin SaygiliПре 15 дана

    bakamadim me buri sepepten

  9. Nevin Saygili

    Nevin SaygiliПре 15 дана

    be.n Simdj nerden bakacam yutulta yok

  10. Nevin Saygili

    Nevin SaygiliПре 15 дана

    slpptiy bilmem neindireisek izlicez taa varya neyse

  11. canerss ergülss

    canerss ergülssПре 13 дана

    Puhu tv yaz izle

  12. Mehmet Mirali

    Mehmet MiraliПре 15 дана

    Bu büyük sır açıklandı ben mi kaçırdım?????

  13. Nevin Saygili

    Nevin SaygiliПре 15 дана

    yine ben izleywmiyom yuruptan

  14. Hakkında

    HakkındaПре 15 дана

    Başı Rakı Sonu Bira Ortası ortasında müslümana ve türk örf adetine yakışmayacak her rezillik vardı. Tek hatırlayacagım, içen bir baba ve ölenlerin arkasından kadeh kaldıran ayyaş çocukları...

  15. MarGizt Kllzlnl

    MarGizt KllzlnlПре 15 дана

    Kşkiçukur DvamletshDiKşki

  16. Tan Doğan

    Tan DoğanПре 15 дана

    Bende Eleştireyim ! 1. Ölen arkasından bir Fatiha okuyun 👐🏻 2. Yamaç Ölüyor herkesi görüyor oturup içki içiyorlar 😂 3.Kimse ölmezse zaten o olaylar yaşanmazdı 🎉 4. Mezar gidiyor amcası mezar kırıyor vs aklı başında kimse yapmaz🤔 5. Film başı rakı sonu bira ortası nikahsız birliktelik uyuşturucu adam öldürme fuhuş vs herşey var olmayan Türk örf ve adeti ile müslümüna yakışır edep haya 🧐 6. Tüm bölümlerini izledim ama tek hatırladığım bir ayyaş baba ve ayyaş çocukları….🤫

  17. Kadiriye ülkü Dilci

    Kadiriye ülkü DilciПре 15 дана

    4 yıllık bir efsanenin sonuna geldik hoşçakal çukur

  18. Canan Çaçan

    Canan ÇaçanПре 15 дана

    Bu dünyadan bi çukur geldi ve geçti..😥❤️

  19. Emre Yigit

    Emre YigitПре 15 дана

    Bu diziyi hiç izlemedim izlemekte istemiyorum 👎

  20. prenses selena1979 tacmak 1256

    prenses selena1979 tacmak 1256Пре 16 дана

    Of of of galaya bakııııınnnn, muhteşeemm

  21. gölge41 bs

    gölge41 bsПре 16 дана

    Ne amca ölmedi mi 🙄

  22. Beyaz Horozum 🐓

    Beyaz Horozum 🐓Пре 16 дана

    Çukur senin yerini hiçbir dizi alamaz .😢😭 EMEĞİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER

  23. Fatoş S

    Fatoş SПре 16 дана

    Bitmesin dizi final yapmasi nolur yeni devrim başlasın cukurun

  24. Casny

    CasnyПре 16 дана

    BİR EFSANENİN DAHA SONUNA GELDİK SAYGILAR

  25. Kaiyrgul Isakova

    Kaiyrgul IsakovaПре 16 дана

    Шо

  26. Serkan

    SerkanПре 16 дана

    yalandan olmus , amcayi rahatta iken zikicek

  27. ercum türk

    ercum türkПре 16 дана

    Moralim bozuk gelmeyin üstüme deli gibiyim sonlardayim

  28. beyazit lale

    beyazit laleПре 16 дана

    çukur evimiz idris babamız

  29. beyazit lale

    beyazit laleПре 16 дана

    çukur evimiz yamaç babamız

  30. Said Mohamed

    Said MohamedПре 16 дана

    سوف نشتاق اليك كثيرا 💜❤😭

  31. YUSİF KAZİMOV

    YUSİF KAZİMOVПре 16 дана

    Akşamı sabırsızlıkla gozleyenler

  32. semih Arslan 578

    semih Arslan 578Пре 16 дана

    Cukur niye bitiyoğ😭😭😭😭

  33. LegitOyuncu LEGİT

    LegitOyuncu LEGİTПре 16 дана

    cumali diziye veda edicek.

  34. Kamila Rustamova

    Kamila RustamovaПре 16 дана

    Çok seviyorum bu dizini 😍😍😍

  35. Emir Kara

    Emir KaraПре 16 дана

    Bugün çok güzel bir final bölümü izlicez

  36. Adife Kızıltepe

    Adife KızıltepeПре 16 дана

    Çukur hep bir efsane olarak kalacak

  37. Serhat Durgut

    Serhat DurgutПре 16 дана

    Cukur FINAL OLMASIN

  38. Serhat Durgut

    Serhat DurgutПре 16 дана

    Cukur FINAL OLMASIN

  39. Serhat Durgut

    Serhat DurgutПре 16 дана

    Cukur FINAL OLMASIN

  40. Serhat Durgut

    Serhat DurgutПре 16 дана

    Cukur FINAL OLMASIN

  41. Serhat Durgut

    Serhat DurgutПре 16 дана

    Cukur FINAL OLMASIN

  42. Serhat Durgut

    Serhat DurgutПре 16 дана

    Cukur FINAL OLMASIN

  43. Serhat Durgut

    Serhat DurgutПре 16 дана

    Cukur FINAL OLMASIN

  44. Serhat Durgut

    Serhat DurgutПре 16 дана

    Cukur FINAL OLMASIN

  45. Serhat Durgut

    Serhat DurgutПре 16 дана

    Cukur FINAL OLMASIN

  46. MehmetAli Arslan

    MehmetAli ArslanПре 16 дана

    Artik pazartesi gününden nefret edicem ya son kez çukur olamaz ya

  47. Sevket

    SevketПре 16 дана

    Keşfet için yorum

  48. Berke akın

    Berke akınПре 16 дана

    cumali ölmesin be

  49. Selattin Tekin

    Selattin TekinПре 16 дана

    Yamaç😭😭😭

  50. BUTTERFLY

    BUTTERFLYПре 16 дана

    0:07 telefon bozuldu sandı.

  51. Güven Koçak

    Güven KoçakПре 16 дана

    Bu dizinin finalinde emeği geçeçenleri öpüyorum tadı damağınızda kaldi

  52. nazli nazli

    nazli nazliПре 16 дана

    Sezon finalimi yoksa tamamenmi bitti ...bitmesinnnnn

  53. Gülizar Güleç

    Gülizar GüleçПре 16 дана

    Yamaç finalde ölmüş 😂😂😂😂😂😂😡😡😡😡😡😡

  54. Selim Sarıkuş

    Selim SarıkuşПре 16 дана

    Final bölümü aklımı alıyor nasıl olur

  55. Yavuz Selim Erdioğlu

    Yavuz Selim ErdioğluПре 16 дана

    Ohhh be boku çıkmıştı ve sonunda bitiyor

  56. Zulfiyye Aleskerova

    Zulfiyye AleskerovaПре 16 дана

    Allah askina Aliconun elindeki kimin resmi idi kac kere izledim anlamadim😩😩😩😩😩 iki kisi olmus o belli biri Ayse digeri kim

  57. DaBs • 75 yıl önce • 1 saniye önce

    DaBs • 75 yıl önce • 1 saniye önceПре 16 дана

    "Güneşli günler göreceğiz çocuklar" ~Çukur~

  58. BAY TAK MAK

    BAY TAK MAKПре 16 дана

    Kurtulduk

  59. Елена Лагутина

    Елена ЛагутинаПре 16 дана

    Когда будет рускоя озвучка

  60. emre çelebi

    emre çelebiПре 16 дана

    Elveda 🥺 ÇUKUR

  61. Saliha Sultan Yıldırım

    Saliha Sultan YıldırımПре 16 дана

    Her şey iyice ... a sardı gene ooofff

  62. Sveta Agibalova

    Sveta AgibalovaПре 16 дана

    Yamaç oluyormu, anlamadım...?

  63. Emek Orman Ürünleri Tarım Ve Hayvancılık

    Emek Orman Ürünleri Tarım Ve HayvancılıkПре 16 дана

    Önce kurtlar vadisi Ardından ezel Ve sonunda çukurda final Aşk acısıda neymis !!

  64. Emek Orman Ürünleri Tarım Ve Hayvancılık

    Emek Orman Ürünleri Tarım Ve HayvancılıkПре 16 дана

    Önce kurtlar

  65. ESRA Ali

    ESRA AliПре 16 дана

    Bu hayatn hayacani Cukursuz yok artik😪

  66. ARDA ⚫⚪

    ARDA ⚫⚪Пре 16 дана

    Nobody Senarist: öyle bir fragman hazırlıyım ki kimse hiç birşey anlamasin

  67. OYUN SANDIĞI

    OYUN SANDIĞIПре 16 дана

    BİŞEY ANLAMDIM

  68. Aysun Ali

    Aysun AliПре 16 дана

    Fragmanda neler olduğunu anlayana helal diyorum başkada bir şey demiyorum

  69. Mehmetali Yılmaz

    Mehmetali YılmazПре 16 дана

    Kendi kafasına sıkan Cumali miydi

  70. Hüseyin Erdaş

    Hüseyin ErdaşПре 16 дана

    Ah ulan çukur hayatımızdan Pazartesi akşamımızı alıyorsun :(

  71. Blaubeeren Gang

    Blaubeeren GangПре 16 дана

    bence bu 2 saatte film gibi final izliyicez yamaç şahranı öldürücek cumali amcayıda başka birisini

  72. Fikorella A

    Fikorella AПре 16 дана

    Son dedikçe üzülüyorum yA 😬 Sacmaliyordu bazen filan ama aile olmustuk beeeeg 4 yıl oldu be 🙄🤦🏼‍♀️

  73. Guli Raimova

    Guli RaimovaПре 16 дана

    Çok üzülüyorum final yapacak diye 😔😔😔😔

  74. Rabia Sıvacı

    Rabia SıvacıПре 17 дана

    Olum bu nasil final sanki daha surecek gibi

  75. Mehmet Hanifi

    Mehmet HanifiПре 17 дана

    Amca cumali olmemismiydi

  76. Olcay

    OlcayПре 17 дана

    0:51 dövmeyi siliyo aga Ne oluyirr

  77. aktan yıldırım

    aktan yıldırımПре 17 дана

    Yamaç ölmüyo millet

  78. Makbule Karaaslan

    Makbule KaraaslanПре 17 дана

    Çukur 5 sezon devam

  79. لارا LARA

    لارا LARAПре 17 дана

    Sooooooooooooo SAD

  80. İsmail Kızıltaş

    İsmail KızıltaşПре 17 дана

    Ulan cumali kafasına mı sıkıyor. İçim acıdı lan

  81. Ramony

    RamonyПре 17 дана

    FINAL yazısını görünce garip oluyorum

  82. AEP Channel—Brawl Stars

    AEP Channel—Brawl StarsПре 17 дана

    5 yıl sonra bir hatırlayacağız: Çukur diye bir dizi vardı çok güzeldi diyeceğiz.

  83. Mehmet Yiğit Manav

    Mehmet Yiğit ManavПре 17 дана

    Sonsuza dek 《ÇUKUR》

  84. Mehmet Yiğit Manav

    Mehmet Yiğit ManavПре 17 дана

    Senarist:öyle bir fragman yapalım ki kimse bir şey anlamasın🤔

  85. Mel com

    Mel comПре 17 дана

    Cok sürdü

  86. Mel com

    Mel comПре 17 дана

    En sonunda final

  87. Fırat Çetiner

    Fırat ÇetinerПре 17 дана

    Çalan müziğin adını bilen var mı?

  88. Gülşen Savaş

    Gülşen SavaşПре 17 дана

    Finali nasıl toplayacaklar cok meraktayım gizli mektup bos cıktı hanı ne oldu yani amca bosunamı öldü. Ayrıca 1 bölüme nasıl sıgacak onca sey. Haaa birde cumaliyi öldürürseniz beddua ederim ona göre 😃

  89. Berat Aybay

    Berat AybayПре 17 дана

    Lan final oluyo bide yamaç oluyor😭😭😡🤬

  90. Erdem Uzdemir

    Erdem UzdemirПре 17 дана

    Yamacin oglu geliyor yamac olarak bitmiyor bu film insallah bekleyin

  91. Son Kale

    Son KaleПре 17 дана

    Yamaç ölmedi amcada ölmedi

  92. Kader Eğe

    Kader EğeПре 17 дана

    Oldumu yamaç

  93. Kader Eğe

    Kader EğeПре 17 дана

    Ya sanki o yamaç değil gibi

  94. Cefer Ceferov

    Cefer CeferovПре 17 дана

    Son

  95. Muahmmet Ozdoganlar

    Muahmmet OzdoganlarПре 17 дана

    Efsane filmi bitiriyonuz ya helal olsun size bari 4 sezon oynadı güzel bi final olsun

  96. Mehemmed Hesenov

    Mehemmed HesenovПре 17 дана

    Yamaç ölme.

  97. Vefa Paltaci

    Vefa PaltaciПре 17 дана

    Sadece depresyon dram kaygı ACI bitmişlik tükenmişlik

  98. Reis Askın

    Reis AskınПре 17 дана

    Lütfen final olmasın

  99. TÜRKİYE SEVDALISI

    TÜRKİYE SEVDALISIПре 17 дана

    0:46 kafasına sıkan kişi cumali mi

  100. Sevgin Andonov

    Sevgin AndonovПре 17 дана

    Keşke Mahsun ortaya cıkıp,Yamaç ı kurtarsa.

  101. Atınç Bel

    Atınç BelПре 17 дана

    Çok farklı bi bölüm geliyo efsaneeeee son herkez şok

  102. Atınç Bel

    Atınç BelПре 17 дана

    Şakamı bu fragman